Kto może wziąć udział?
Konkurs adresowany jest do uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Łukowa.
Jakie są zasady?
Zadaniem uczestników jest wykonanie kartki wielkanocnej w formacie A4, nawiązującej do symboli i motywów świątecznych, a także elementów związanych z Łukowem. Kartka powinna być wykonana samodzielnie, przy użyciu technik rysunkowych lub malarskich (np. cienkopisy, mazaki, kredki, pastele, markery). Praca musi być płaska, bez elementów wypukłych i sypkich materiałów.
Termin składania prac
Prace konkursowe należy dostarczyć osobiście lub pocztą do 24 marca 2025 r. do godziny 15:30 do Referatu Promocji Urzędu Miasta Łuków (ul. Browarna 65, 21-400 Łuków). Prace złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Jakie informacje należy dołączyć?
Każda zgłoszona praca powinna zawierać następujące dane na osobnej kartce:
- imię i nazwisko uczestnika,
- nazwę szkoły,
- dane kontaktowe opiekuna (rodzica lub nauczyciela).
Nagrody i wyniki konkursu
Prace oceni komisja konkursowa, biorąc pod uwagę zgodność z tematyką, walory artystyczne oraz samodzielność wykonania. Laureaci trzech najlepszych prac otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe. Organizator przewiduje również wyróżnienia dla szczególnie interesujących prac.
Ogłoszenie wyników nastąpi do końca marca 2025 r. na stronie internetowej miasta Łuków: www.lukow.pl. Nagrodzeni uczestnicy zostaną powiadomieni o sposobie odbioru nagród.
Dlaczego warto wziąć udział?
To ciekawa okazja, by rozwijać swoje umiejętności plastyczne, poznać lepiej tradycje wielkanocne i przyczynić się do promocji miasta. Najlepsze prace zostaną wykorzystane jako oficjalne kartki świąteczne Miasta Łuków, które trafią do wielu miejsc w kraju!
Regulamin konkursu plastycznego dostępny jest POD TYM ADRESEM. Serdecznie zapraszamy uczniów szkół podstawowych do udziału w naszej wspólnej zabawie i życzymy powodzenia!
Komentarze